Monday, November 7, 2011

Pärtliks saamise lugu


Vaata algus oli selline nagu tead, et lugesin selle jupi Pärtli osa ja siis samal päeval andis Meelis teada, et mina olen Pärtel ja jokk.

Alguses nagu ei saanud veel aru, et millega tegu aga no mais ja juunis hakkas asi ikka kohale jõudma, palju on teksti jne... Aga huvitav oli see, et see Meelise karjumine mind ei häirinud, igatahes pean ma ikka tänu avaldama meie kallile perearstihakatisele, Airile ja nagu Mart Juur oma saates soovitav ja soovib, siis ikka päikest talle ja musi püksi:D Muidugi on täiesti reaalselt paranenud minu häälematerjal, mida ikka tunnen täiesti praktiliselt:)

Tahaksin seda Juhani etendust mängida kustahes, sest teadjad räägivad, et parimad ikka 7,8,9,10 etendused ...Me ikka sellega oleme suurt vaeva näinud, vähemalt mina ja teised ka ja peaks isegi otsima võimalusi, kus seda veel mängida ma arvan... Kallid kaasmängijad, andke ka oma mõtteid teada? Ehk seda tööd, mis tegime kuis võiksime veel näidata. sest tagasisde on olnud hea, minule vähemalt.

Tervitades ja parimate tundmistega
Marko Välb (Pärtel)

No comments:

Post a Comment